Doktorsbesök

Sjukdom styrde förra veckan. Jag låg utslagen på dagarna och tog Ipren för att orka med busungarna ett par timmar när de kom hem. Sen var jag slut som artist igen. På torsdagen tog jag barnen till doktorn för att kolla så inte ngn av dem var smittkällan till min återkommande halsfluss men så var icke fallet. All slemhosta tills de kräks (Ariel) och krupphosta nätterna igenom (Oliver) var just slemhosta och krupp om man får tro doktorn. Och det måste man ju. Iaf så kom dr och hämtade oss och när vi gick efter honom i den långa korridoren så sa Oliver högt och tydligt. 
-Mamma, han som går framför oss, han är en konstig kille. 
Ehhhh, ja doktorn hörde.
Sedan när vi var klara med undersökningen så gick Ariel fram till dr, drog upp tröjan, spände ut magen och sa:
-Kolla på den här magen då! 
Ja, sen gick vi hem 😊

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Åååå dessa härliga ungar!! Kram

2014-01-13 @ 19:35:58
Postat av: Anna, Delsbo

Hahaha, gullungar!!!!

2014-01-15 @ 17:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0