Vabb

Ariel fick ju hög feber på kryssningen i lördags och har varit sänkt sedan dess i 40 graders feber. Så det var vab för mig måndag och tisdag. Lite skönt att hinna ikapp med städ, tvätt och annat som jag låg efter med och skönt att få ta hand om lillan ordentligt. Idag var jag tillbaka på jobbet, Lillan frisk och superbråkig var hemma med pappan och jag bjöd mina kollegor på vabb-kakor och suckade över allt som inte händer när jag inte är där. Sen gick jag på yoga. Genast kändes allt bättre. Och imorrn ska jag ut på äventyr, fick ett härligt sms häromdagen: 

Så här sött har det ju inte varit hela vabben men kunde inte motstå sötnosen när hon vaknade febrig och frågade:
Men var är ninen? Hon har aldrig gosat med den innan men nu är hon, kaninen 1, kaninen 2 och hunden oskiljaktiga. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0