Kryssning

I lördags åkte vi på min födelsedagskryssning som jag fick i present av Mannica. 
Vi åkte från Stockholm vid halv åtta och det var bara att rulla på två vagnar, väskor, 4 galna barn och 4 hungriga vuxna. 


Vi hade hytterna som gränsade till varandra och efter ett snabbt ombyte till finkläder för oss vuxna och pyamas för barnen så gled vi in med alla barnen på båtens skaldjursrestaurang. 
Personalen var inte superpeppad på att vi skulle äta där med alla barnen i två vagnar men tji fick de för efter lite brödätning och lite vaggande somnade barnen en efter en och gav inte knyst ifrån sig. Vi vuxna kunde helhjärtat ägna oss åt en överdådig skaldjursplatå och skåla i mousserande. 

Sedan hängde vi i pianobaren en stund och stapplade sedan mätta och nöjda i säng vid halv två.


På morgonen åt vi lite frukost på ett fik och sedan intog vi lekrummet. Bollhav och rittävling och sedan var det chokladbingo. 


Sedan åt vi lunch och alla utom jag och Ariel gick och badade i poolen. Ariel hade feber så hon och jag vilade lite. Sedan turades vi om med lite taxfree handling och åt middag och vips var resan slut och vår familj fortsatte hem till fina Moa som firade födelsedag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0