En vecka av sjukdom

Neej, det är inte barnen som är sjuka igen, det är jag. I lördags under bröllopet hade jag sjukt ont i magen, söndag likaså. På måndagen gjorde det så ont att jag gick hem från jobbet. Var hemma tisdag också. Gick till jobbet på onsdag, kände mig lite förkyld, det växte och på torsdag morgon efter en natt av frossa och svettningar kraxade jag till David att jag var tvungen att vara hemma igen. Två olika grejer på en vecka, vad är oddsen liksom? Så här ligger jag i min fåtölj med näsdukar, blåbärste och netflix. Piggare idag dock, tur det få D jobbar kväll och jag är själv med de två små sötnosarna. Oliver som varje gång han ser en blomma springer gör att plocka den till mamma och som med glad förvåning sa till mig häromdagen: - Mamma, du är så snäll mot mig, du gav mig en macka! Och fin i håret också. Också klappar han mig på huvudet. Ariel som lyser av glädje när jag hämtar henne och som just nu sjunger konstant och leker som en tok med alla gosedjur och dockor hon kan hitta. Så, aldrig en lugn stund men roliga är de! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0