Mar. 19, 2013

Natten till lördag var det min Ariel-natt. Inte mycket sömn med andra ord. Så jag får lite sovmorgon på lördagen. Det är en överenskommelse vi har :-)
Jag ligger och sover i all sköns ro när sovrumsdörren plötsligt öppnas med ett brak och en mycket arg 3-åring kommer instormande.
-Hej gubben, säger jag.
- Mamma, pappa blev arg på mig, det är inte kul faktiskt!!
- Nähä, men vad gjorde du då, för att pappa skulle bli arg?
-Ingenting, bara körde över Ariel lite grann med Bobbybilen.
Jo just det. Det var ju helt oskyldigt.....

Ett busfrö hemma från dagis.


Kommentarer
Postat av: Liw - mamma til två inom 16 månader

Här hemma heter det

"pappa sa åt mig mamma"

galet sött men något enerverande när hon kommer in när jag sussar ;-)

kram

2013-03-21 @ 19:52:58
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0