Mar. 14, 2013

Japp jag är vaken sent även ikväll. Men vilken fartfylld dag det har varit.
Morgonen började fem och dagens första aktivitet var 1,5 timmes yoga. Som en dröm för kroppen och själen. Jag blir lugn och hel och tycker att min kropp är fantastisk för en stund.
Sedan jobb och gå tidigare och besöka vårdcentralen för att spola båda öronen. Sedan köpte jag kaffe och mötte upp David och vi promenerade i solen till dagis. Där mötte vi Annica och barnen och de följde med hem och lekte och åt middag och badade. D gick och spelade badminton. Sedan när Annica och barnen gick kom Moa och lite senare David och Simon. Vi åt middag, killarna kollade på hockey så jag och Moa drack te och åt nybakt, lite bränd, sockerkaka i köket. Fullsmäckad men grym dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0