Friday Bloody friday

Fredagen har varit minst sagt intensiv. Turbulens och lönesamtal på jobbet ( Jotack, det gick helt ok) och sedan precis när jag skulle gå hem hör jag ett skrik utanför jobbet. Ser att ngn ramlar i ögonvrån och springer ut. En gammal dam mötte två hundar och dess ägare och blev skrämd och ramlade i gatan med huvudet före. Vi pratar med henne, ringer ambulans som lovar att komma men det kan ta en liten stund. Jag och Clara och killen som ägde hundarna hjälpte henne in på jobbet och ja, nästan en timme tog det för ambulansen. Inte okej! Vi satt med den ensamma gamla damen hela tiden och pratade med henne. Hon var helt ensam i världen och väldigt ledsen för det. Sorgligt
Sedan var det fint att få hämta mina älsklingar och köra fredagsmys med Mannica. Bloody Mary, biff och ostbricka.
Nu är jag tjock, mätt och trött! Sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0