Det som var

Veckorna går jättefort. Verkligen. I fredags tappade jag rösten och kände mig lite småkass. Fredagskvällen blev lugn och tidig i säng och tur var väl det då Ariel, som också var lite förkyld, hostade hela natten. Som den underbare och förstående make min man är så fick jag två timmars sovmorgon och en pannkaksfrukost. Sedan tog han och Mange med sig barnen och stack till båtmässan. Jag städade lite och vek 3 maskiner tvätt, vilade och kände mig lite bättre. Så framåt kvällen gav vi oss ut till vänner i Kungsängen och deras fins fina hus. Där var humöret på topp och det var överraskningar, bubbel, silverspray, marängswiss och god mat. Och mello såklart, rätt låt vann!
På söndagen var det Davids tur att få sova lite när Ariel sov och jag och Oliver ritade och pysslade. Sedan åkte vi till Sollentuna och fina Maria med Erik och Ebba. Lunch, lek och promenad, ungarna somnade under promenaden och sov sig igenom en storhandling på ICA Maxi. Skönt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0