Sjuk

Lördagen var jag ganska förkyld. Lite snorig, lite ont i halsen men jag tänkte att det nog var allergi, förträngde det hela och gick med Ariel till Annica och solade och badade i poolen. Mest badade i poolen eftersom Ariel inte kan bada själv men absolut vägrar göra ngt annat. David, Oliver och Mange och grabbarna var på STCC. Sedan åkte David och jobbade och jag tog barnen med mig till Karlberg för en eftermiddagsutflykt på Sthlms glassfabrik. Riktigt mysigt! Sedan handla och hem och mata och natta och efter det dö en smula. 😉
I söndags vaknade jag upp med sjukt ont i halsen, massa snor, feber och livet var ju inte riktigt på topp helt enkelt.
Och måndagen var likadan. Hemma från jobbet. Jag lyckades jobba onsdag, torsdag och fredag. Och sedan kom helgen. En konstig helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0