Sommarhelg

Mannen var bortrest så jag och rackarungarna var själva hela helgen. Gick oväntat bra. Fixade till och med pannkaksfrukost med grädde och färska jordgubbar på lördagsmorgonen som sig bör.
Och på lördag dag kom Mitchie och Jolene och vi fikade ute bland klöverblommor, gungade högt högt, om och om igen och Ariel klättrade allra högst upp i den stora klätterställningen och under stod jag med hjärtat i halsgropen och undrade, när blev hon så stor?
Sedan hem och laga lax med västerbottenost och dill och kl åtta tacklade barnen av och både Oliver och Ariel somnade innan jag hann läsa ut godnattsagan!
Det gav mig och Mitchie lite tid för tjejsnack, rabarberpaj och rosevin på balkongen till halv ett på natten.
På morgonen var det brunch, utelek och vila.
En fin sommarhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0