Veckan

Fredag morgon efter en hård men rolig vecka. Massor att göra på jobbet och väldigt stressat där. Kvällarna har dock varit riktigt härliga, mycket fina vänner och njut av de sista varma kvällarna.
I måndags träffande jag Frida och hängde på hennes och Davids fina takterass.
På onsdagen kom Simon och Moa på middag och vi åt middag och efterätt på balkongen.
På torsdagen var jag ledig från jobbet på eftermiddagen så efter några ärenden jag var tvungen att göra så träffade jag en fin höggravid Hanna och sedan hämtade vi barnen och åkte till Töni och Sickan och bebisen Ludde som våra barn älskar. Och nog är han gullig alltid.
Idag är dagis stängt för planeringsdag och jag ligger i soffan med Oliver och kollar på film. Ariel sover fortfarande, hör och häpna, finns en första gång för allt :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en otroligt härlig vecka (minus stress).
Nu ser jag fram emot vår dejt på måndag.
Stor kram

2013-08-31 @ 22:36:58
URL: http://storstadstockholms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0