Helgen

Helgen har flutit på i ett lugnt men händelserikt tempo.
I fredags var vi på närakuten med Ariel och hon har, som vi misstänkte, öroninflammation. Vi fick pencillin och det verkade ganska snabbt så hon blir bara bättre och bättre. Äntligen börjar vår glada lilla tjej komma tillbaka :-)
På kvällen åkte David och Oliver till Valje på fiske-äventyr och jag fick besök av Maria. Mys med Ariel och när hon lagt sig så var det mat och prat, prat, prat.
Lördagen bjöd på en oväntad sovmorgon och lunch och kaffe på söder med Sandra, Simon och Moa.
Sedan hem och middag med mina systrar. De kom med födelsedagspresenter till mig, bl.a. fick jag en bok med tester. När vi växte upp gjorde vi alltid tester i Frida och Veckorevyn och nu var det nostalgi på hög nivå när vi gjorde dem igen. Fin kväll :-)
Idag har vi varit på en loppis här i Bromsten med Anna, Lova och Ingrid och sedan kom Mitchie och Jolene på fika.
Nu har Ariel somnat och jag sitter och väntar in min gulliga Bollis som jag längtar så efter och min man som jag också längtar efter såklart men som är sjuk, stackarn 💗


Kommentarer
Postat av: maria

mysigt var det! pok

2012-10-10 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0