Plötsligt händer det!

Idag har varit en jobbig dag. Jag har känt mig ledsen rakt upp och ner. Inget allvarligt alls men ändå.
David har varit hemma och varit sjuk och allt kändes bara jobbigt.
När jag hämtade Oliver ville han inte gå hem, och inte Ariel heller. När jag skulle laga kyckling var den dålig, ni vet. En sån dag!
Humöret blev lite bättre när jag köpte Ben & Jerry glass till mig och sjuklingen där hemma och sen, när vi kom hem vände allt. Ariel bestämde sig nämligen idag för att släppa taget och helt själv knalla iväg på vingliga ben. Underbara unge. En åtta steg iaf tog hon i ett svep och hon var ruskigt nöjd. Helt plötsligt släppte det bara! Vilken grej det är när de bara går helt plötsligt. Hjärtat svämmar över med kärlek och ögonen tåras när man ser stoltheten och triumfen i ansiktet! Underbara Ariel!


Kommentarer
Postat av: Alfva - nu även med Barnprylsbloggen

Underbaring! Precis vad som behövs en sån dag!

2012-10-02 @ 12:26:20
URL: http://blogg.loppi.se/barnprylsbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0