Inte som vi tänkt oss....

Möbler har kommit, skräp är utrensat, nostalgigrejer har förpassats upp på vinden och det har fixats och stressats en hel del inför helgen. Idag fixade jag några sista små detaljer innan det var fredagsmys hos Annika och Mange. Yakiniku och glass med marängswiss. Trevligt som vanligt och idag var Johanna och Henke där med sina barn.
Ca en timme efter att vi kommit hem och lagt oss ( som tur var låg Ariel i min säng med mig) vaknade Ariel och kunde inte andas.
Så det blev direkt till Astrid Lindgrens barnakut efter rådgivning från vårdguiden. Och här är vi nu. Kl. är kvart i sex på morgonen och vi väntar på att få åka hem. Tydligen har min lilla tjej falsk krupp. Hon har fått inhalera adrenalin(?) 2 gr och fått en Alvedon.
Ariel slumrar, inte jag. Inga kuddar, inga filtar, bara en handduk som kräkts ner. Ingen mat finns någonstans och jag vill hem för att få sova ngn timme innan operation fixa-om-hela-hemmet börjar. En timmes sömn på hela natten duger inte! Ariel är fortf tungandad och de menar på att vi kan få åka in imorrn igen. Min lilla tjej. Hjärtat värker samtidigt som man är så glad att det inte var värre. Min lilla älskling ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0