Helg

Vi har haft en riktigt fin helg.
I fredags var det fredagsmys som vanligt hemma hos Annica och Mange och barnen. Färsk krabba, lövbitsrullader och chokladpraliner stod på menyn och hör och häpna då var det jag som stod för varmrätten denna vecka.
I lördags kom mamma, Kjell, Kajsa och Julia hit på förmiddagen. Vi åt brunch och åkte sen ut till Hellasgården där vi mötte upp Hanna, Christoffer och Vilma för en höstig promenad och fika i det fria. Sedan hem och lek och presentöppning med barnen och när de domnat åt vi Italienska delikatesser och drack vin. Jag fick en kanna från Greengate och blev toklycklig!
Idag var mamma, Kjell och Zkajsa över på lunch och efter det däckade hela familjen ett par timmar. Sedan kom Anna och Kristian med Lova och Ingrid och vi hade en härlig middag.
Underbar helg men nu sluter jag mina blå för trött blir man ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0