Fix

Vi kom ju hem tillslut. Efter 4 inhalationer adrenalin utan effekt, betapred som är kortisontabletter upplösta i vatten, 0 timmar mer sömn och mer än lovligt längtande hem.
Kl elva blev vi utskrivna från KS. Då hade Ariel sprungit runt i alla rum, flirtat med all personal och tömt skötväskan ca 10 gr. Det fanns inget att äta på hela sjukhuset. På barnakuten hade de bara saft och efter, lite bedjande, kaffe. Alla caféer och butiker öppnade kl 11. Jag var superhungrig. Ariel fick ett äpple och banan som jag faktiskt varit smart nog att ta med mig på natten.
Iaf, hem kom vi. David hämtade oss och hemma var redan Simon och Christer i full färd med att montera ihop vår nya säng och Oliver passades av Sonja.
Sedan började monteringen på allvar. Det var kartonger och grejer överallt så när Ariel sov middag tog jag med mig Oliver hem till Mannica. Oliver lekte loss med Simon och Charlie och jag fick sova en stund i deras gästrum.
Sedan var det tillbaka till byggkaoset och det höll på hela kvällen och in på natten med lite uppehåll för mat.
På söndagen fortsatte vi.
Snälla Sonja och Christer åkte till Kista med barnen och köpte kläder till dem medans vi röjde, nu är det mesta klart men det är ganska mycket småplock kvar. Bild-uppdatering kommer. :-)
Tack snälla Sonja och Christer och Simon och Moa för all hjälp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0