Dag fylld av äventyr

Denna dag började med oerhört tjurig ett-åring här hemma. Inget var kul, inget var bra. Efter en lååång resa in till stan kom vi in på mitt jobb och den sura lilla minimarodören i jeansoverall förvandlades till den gladaste busigaste gullungen med vippande kjol.
På jobbet blev det bloggträff då jag och Alfva ( www.alfva.se) äntligen fick ses live! Så skoj!
Vi gjorde ett test som heter check up trainer som man gör på Inmo medveten träning, även mitt jobb.
Man mäter styrka och rörlighet och fettprocent och en massa annat roligt och såsmåningom får man fram en profil. Där ser man vad man behöver fixa till (den osminkade sanningen :-) Sedan tränar man och gör testet igen om några månader och ser förbättringen.
Mitt test gick sådär. Hoppas det blir bättre nästa gång, det är ju meningen :-)
Sedan lunch med mannen i mitt liv och en fika hos fina Sandra och Elsa innan det var dags för jobb igen. Och nu, på väg hem. Och det snöar!! Inte lite heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0