Sammanfattning

Sammanfattning av min första jobbvecka:

Antal gånger jag gråtit för jag saknat mina barn: 3
Antal samtal till dagis: 3
Antal jag vet inte: ca 20, om dagen.
Antal Näe-jag-fattar-inte: Ca 15
Antal applåder från mina arbetskamrater: 1, när jag kom upp från gymmet och hade tränat efter cirka 6 år av ja, inte satt min fot i gymmet.
Antal gapskratt: 1, min chef när jag hade svårt att prata för att jag gått upp för trappan
Antal jag-dör-det-gör-så-ont: ca 60 st. På 30 min. Fick naprapatbehandling.
Bästa goda gärningen: David som fixat mat och dukat och vikt tvätt när jag kom hem idag :-)
Bästa repliken: Oliver: mamma, jag vet faktiskt inte.
Bästa kramen:En glad Ariel som kastar sig i mina armar vid hämtning.
Nu vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0