Denna oändliga trötthet

På onsdagen fick jag och Ariel stanna hemma från dagis. Ariel hostade och var så slemmig att hon kräktes 3 gr. Vi fick en tid hos en barnläkare på närakuten och han lyssnade på Ariel, frågade hur hon åt och sov och reagerade på att hon var täppt i näsan. När jag sa att hon var det jämt så upplyste han mig om att Ariel har ordentlig förkylningsastma och att det rejält. Jag sa att jag visste att hon har det och vi har medicin men den medicinen hjälpte tydligen inte. Så nu fick vi en starkare och dessutom en kur. Nu hoppas vi att detta hjälper. Är så trött på läkarna som bara ordinerar fel och inte tar mig på allvar. Det var likadant med Oliver. Hoppas nu denna doktor har rätt. Jag och David är utmattade. Ariel har astman och vaknar mycket på nätterna och Oliver har växtvärk och vaknar mycket med. Och nu, när Ariel är på dagis och jag är hemma, vad gör jag? Jo, putsar fönster och skrubbar fogar på toaletten, inte sover jag inte!! Men det är fredag och eftersom mannen ska ut på roligheter i helgen är det jag som tar ut sovmorgon imorrn. :-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Kram gumman!
Att testa mot växtvärk..Selen, brukar finnas i barnvitaminer. tar några dagar att bygga upp nivån i kroppen men kan hjälpa mot växtvärken.

2012-11-02 @ 16:10:28
URL: http://saraleven.blogspot.com
Postat av: mamma/mormor

Kommer ihåg Hampus växtvärk, det var inte kul. Det positiva, om ni kan se det är att det går över och ni får en lång och ståtlig kille.
Kramar

2012-11-02 @ 19:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0