Aj!

Idag har jag tränat. På klass med Göran. Göran är en av de mest vältränade människor jag vet och kunglig hovdansör därtill. Så man kan ju undra vad jag tänkte när jag klev in på hans pass, helt otränad och svag.
Men Göran är också en av de snällaste jag vet och han var väldigt pedagogisk och uppmuntrande under passet. Men herregud. Hela kroppen värker och att röra sig gör ont. Idag. Hur ska det bli imorrn och i övermorrn?
Men jag gjorde det. Ännu ett steg till en starkare och snyggare kropp.
När jag kom hem hade Oliver redan däckat för natten så jag fick bada en vild Ariel och natta henne. Sedan ett långt bad och lite tv. Skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heja du !

2012-11-14 @ 08:06:30
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0