Blommor och sol och sånt

Min dag började kl 06.00 av att Ariel skrek:
-Da Da Da! Väldigt högt och länge.
Sedan kom Oliver in i sovrummet på Bobby-bilen och ja, det var dags att gå upp. Men tack vare detta tidiga uppvaknande så hann vi en massa idag.
Jag och Ariel åkte med Annica och Simon till plantagen och köpte blommor och sedan följde vi med dem hem. Medan barnen sov middag passade vi på att sola lite innan det var dags att hämta de stora killarna. Sedan var det bad för hela slanten :-)
Sedan hem och äta sill och årets första färskpotatis. Älskar det!
På kvällen har jag fixat balkongen, det får ni se imorrn!
Nu är jag röd som en kräfta och trött som en två-barnsmamma så nu kryper jag till kojs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt ni har det Johanna!

2012-05-23 @ 19:26:39
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0