Våffeldagen

Igår var det full fart. Morgonen började med ett besök på Närakuten för mig då jag inte sovit på hela natten för jag hade så ont i öron och bihålor. Det var dock bara slem som låg och tryckte och inget mer menade läkaren och gav mig slemlösande tabletter. Så hela helgen har jag tagit slemlösande, ipren och astmamedicin, en härlig cocktail :-)
Sedan gav vi oss iväg. Grabbarna till fiskemässan i Kista och vi tjejer hängde i Kista galleria för lite shopping.
Sedan åkte vi hem, helt slut. Oliver däckade i vagnen kl fem och vägrade vakna så han stoppades i säng och vaknade kl sju imorses, då är han trött.
När Oliver sov passade Ariel på att underhålla så hon somnade vid halv åtta. Vi andra åt pizza och hälften av oss somnade på soffan :-)
Idag åkte jag och David själva och storhandlade och sedan var det ju våffeldagen. Vi körde mer lunch-våfflor och det blev jättegott. Även Ariel fick smaka sin första våffla :-)


Kommentarer
Postat av: Josefine - En skärgårdsdröm

Vad gott det där ser ut! :)

2012-03-27 @ 17:02:52
URL: http://frokenjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0