Fin dag trots allt

Sjukdomen vägrar ge sig av. David är riktigt dålig och det rinner misstänkt från Ariels vänsteröga och hon är svullen.
Jag var uttråkad, trött på vårt sjukliga stökiga hem och grinig så jag vägrade ställa in dagens planer. Så jag packade ner ungarna i vagnen och åkte buss, tunnelbana och buss i ca en timme enkel väg och landade hemma hos Simon och Moa. Moa firade sin födelsedag och det skulle självklart uppvaktas!
Och så trevligt det var. Ungarna var som små ljus (charmiga sådana) och utflykten blev mycket lyckad.
Sedan åkte vi hem till vår sjukling med nya krafter :-)


Kommentarer
Postat av: Alfva

Låter galet trevligt, ibland måste man bara trotsa sjukdomarna. Här är det ju samma lika igen, A är hemma med feber och rejäl förkylning och jag känner mig inte så vidare värst mycket piggare heller.



Spännande, jag har alltid varit intresserad av att försöka mig på något av yoga/pilates eftersom jag har en del problem med rygg/nacke men det har aldrig riktigt blivit av. Och jag är nog lite för lat för att träna hemma tyvärr.

2012-03-19 @ 11:51:45
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Sandra

Vad härligt! Hoppas att ni alla snart mår helt bra. Det är ni verkligen värda efter denna helvetestid. Ses i morgon =) kram

2012-03-19 @ 13:09:40
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com
Postat av: Liw

Ni gjorde helt rätt! Orka sitta hemma och uggla i ett halvår....



kram

2012-03-19 @ 19:43:21
URL: http://Http://liwetochvardagen.se
Postat av: mamma/mormor

Så skönt att det blev en fin dag i alla fall.Hoppas nu på friska barn och föräldrar. Vilken supermorsa du är som drar iväg med jättevagnen genom hela stan.

kramis

2012-03-19 @ 20:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0