Typiskt....

Magsjukan kom tillbaks!! I söndags kräktes Ariel upp allt hon åt på kvällen. Sedan skrek hon från 23.00 till 05.00 för att hon hade ont i magen och för att hon var hungrig. Och jag kunde inte ge henne mat för då skulle hon kräkas igen. Jag fick skedmata henne, 2 skedar var 5:e min. Alltså, precis ingen sömn! Och sedan på dagen höll jag på att kräkas men klarade mig. Mådde dock sjukt illa mellan två och sex igår.
Inatt har det varit lite bättre men Ariel har vaknat typ en gång i timmen. Jag är helt slut!
Ariel är dock jättepigg så jag hoppas det går framåt nu!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni är verkligen riktiga hjältar!!

2012-06-05 @ 19:31:50
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0