På en torsdag?

Idag har jag hunnit med en hel massa. Oftast är det inte så. Oftast har jag tio saker jag skulle ha gjort eller skulle behövt göra som liksom hänger över mig.
Ariel har febrat hela dagen och sovit ganska mycket. Då passade jag på att sortera allt pappersarbete härhemma. Gamla kvitton, räkningar, viktiga papper och annat. Skönt!
Sedan var vi på Erikshjälpen med Anna, Lova och lilla Ingrid och fikade, lekte på lekplats och promenerade.
Sedan nu på kvällen när barnen sov gick David och tränade och jag passade på med ett pilatespass, lite spikmatta och en dusch. Effektiv dag men jag hoppas verkligen Lill-skruttan blir frisk å det snaraste för jag saknar hennes leende och glada utrop, och en god natts sömn :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0