Nationaldagen

Nu är magsjukan över tack och lov! Trodde ett tag att jag med fått den men det var "bara" en magkatarr som satt klorna i mig. Så nu är det ingen stark mat, ingen alkohol och inget kaffe :-(
Trots detta är det härliga tider. Igår var det ju nationaldagen och vi åt lunch hos Annica och Mange. Barnen lekte loss så det sjöng om det och sedan slocknade de för middagslur lite här och var i huset.
Sedan åkte vi ut till Kungsängen och hälsade på Tony och Jessica.
De har ett stort hus med vita möbler, shabby chic inredning, lantlig känsla, färska blommor. Underbart vackert!
Där bjöds vi på bubbliga drinkar ( inte jag) 3-rätters och det bästa av allt. Tonys syster Emma med pojkvän var där! Som överraskning.
Fina Emma som jag inte träffat på evigheter men som alltid finns bland mina närmaste vänner!
Det var en underbar kväll ❤
Och nu, bildregn:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0