Tisdagskul

Igår hade vi vår vanliga tisdagsmiddag med Annica och Mange och barnen.
Bad vid poolen. Mat för barn och vuxna. I säng med trötta barn. Sedan dracks det rose och vi badade i poolen  och bastade till elva på kvällen. Så härligt!
Men, imorses när jag vaknade var mitt hår GRÖNT!
Inte lite lätt tonat utan sjögräsgrönt. Ja, man får faktiskt lite panik då, speciellt när vi ska på bröllop på lördag!
Men jag har nu provat både ketchup och asobinsyra i huvudet och askobinsyran gjorde susen. Så nu vet ni det alla blonda :-)
 
Jag och Ariel har varit själva ute på lekplatsen på förmiddagen och lekt och Ariel verkligen älskar det. Att få vara ute och få all uppmärksamhet.
Ja, det är lättare att ha roligt när solen skiner helt enkelt :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alfva

Åh, Lillasystern har samma underbara linne. Så fint!

2012-07-06 @ 17:14:09
URL: http://alfva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0