Borta bra....

Jag är ledsen att jag inte uppdaterat. Eller nja, inte riktigt ledsen. Det har ju varit semester! Semester med en nedrans massa barn på Astrid Lundgrens värld, utan täckning men med fin familj och släkt på Ekeskog, och med firande av 35-årig bröllopsdag i Valje. Sovmornar, sol, glass, god mat och sovande barn har blandats med vakna rostat-bröd-mornar, loppisfynd, egentid på bryggan och glada barn som sprungit barfota i gräset och badat i både sjö och plaskpool. Vi har haft det fint. Det kommer bilder. Men nu ska jag sova i min egen säng! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter som om ni haft det riktigt bra! Men skönt att vara hemma kan jag tänka;) vi vill ses när ni kan! Vi åker till landet i morgon men kanske nästa vecka? Kram

2012-07-25 @ 10:10:22
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0