Trött men glad

Helgen har bara flugit förbi. En jättehärlig helg!!
I fredags kom Denise hit och även Simon och Moa kom över. Vi åt supergod mat och drack ett glas vin.
I lördags var det upp och efter vår vanliga lördagsfrukost bestående av fattiga riddare tog David barnen och jag åkte, själv, in till stan och åkte till Östermalms hudvårdsklinik. Där var jag delägare och jobbade när jag var egen företagare. Nu var jag där och färgade fransar och bryn och fick lite te och skvaller med Babban.
Skönt att få ta hand om sig lite.
Sen träffade jag på Moa och vi tog sällskap hem till Kenny och Maria där David väntade med barnen.
Där bjöds vi på kaffe och nybakade bullar som sedan gick över till middag som gick över till spelkväll och vi var inte hemma förren vid två på natten.
Idag har vi ätit brunch med Denise här hemma, åkt pulka och sedan kom Maria och Erik på middag. Fina Maria som närsomhelst nu fixar fram en lekkompis till Ariel. Höggravid och vacker, och fina tulpaner hade hon med sig också ❤
Efter en kaos middag i vanlig oordning så nattades barnen och vi kunde prata, äta chokladpudding och vila lite.
Nu är det sängen för mig, sov gott alla ni där ute!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1226511/images/2012/pic_185776227.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1226511/images/2012/pic_185776227.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1226511/images/2012/pic_185776258.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0