Söndagar är sköna dagar

Idag åkte vi på utflykt. Vi packade lunch och fika och kaffe och båda barnen och så åkte vi till Hagaparken där vi promenerade, åt  vår medhavda matsäck på en bänk och njöt av det fina vintervädret.
Sedan hem och lekte med barnen som varit helt underbara båda två idag och så en brak-middag på det.
Nu är jag så trött, (mest eftersom lill-tjejen fasar och absolut ska ligga och prata och skratta nätterna igenom) så nu går jag och lägger mig.
Hoppas er söndag varit lika fin som vår <3

Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Ibland undrar jag om vi verkligen bor i samma stad, för det där vädret hittade då inte hit. Men det ser underbart ut! Och min söndag var inte heller helt tokig. Speciellt inte avslutningen med paj.

2012-01-15 @ 23:34:55
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0