Fredag och lördag

Oj, gårdagen bara sprang iväg!
Hanna och Vilmisen var här och vi lunchade, fikade, lekte med barnen, hämtade Bollisen och fikade lite mer:-)
Vilma fyller snart åtta månader, Ariel är fyra. Nu är det superstor skillnad på dem men om några år kommer de vara lika gamla. Konstigt :-)
På kvällen kom Denise hit och det var fredagsmys med god mat och film.

Idag var jag och hjälpte en vän i tre timmar och David, Denise och barnen hängde i stan. Det var första gången Ariel var utan mig (och framförallt mina tuttar) och det gick jättebra. Och vad jag längtade! Nyttigt att få längta ibland :-)
Dock var det lite kaos innan vi åkte hemifrån, Oliver hällde ut ett paket grädde över sig när vi skulle göra pannkakor, Ariel hade en stor bajskatastrof och Oliver sprang rakt in i en dörrkarm (fråga mig inte hur) och har nu jordens största bula i pannan :-s
Sedan var det iaf hem och nu har vi kollat på film och ätit grönsaker med dipp så magen står i fyra hörn. Och nu ska jag sänka ner min trötta kropp på en ny tempurmadrass som levererades hit av Denise igår. Ska bli spännande om de är så bra som man hört....
Natti natti

Vilma gillar Ariel


Kommentarer
Postat av: sandra

Det är nog 19 veckorsfasen för vi har också kämpiga nätter nu. Elsa vaknar till lite och "pratar" och skrattar. Det är väl trivsamt att hon är glad, men jag är så trött att ögonen står i fyra hörn ;)

2012-01-15 @ 08:22:49
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0