Fashion!

Igår hade jag tvättat och den rena tvätten låg i soffan och väntade på att bli vikt.
Oliver blev eld och lågor och slängde snabbt ihop en outfit till sig själv bestående av Ariels leggings, hans egna tjocktröja, egna jeans över leggingsen, mitt linne som kjol över, Davids kalsonger som en scarf runt halsen och sedan en av Davids t-shirts över hela alltet. Vilken outfit!
Jag tror jag närt en designer vid min barm!

Idag har Hanna och Vilma varit här på dagen och på eftermiddagen var det drop-in fika på dagis. Jag och D och två andra mammor fastnade med våra barn på golvet i lekrummet och gav oss iväg hem först när personalen körde hem oss ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0