<3

Idag är det alla hjärtans dag och min dag har varit så fin som den kan bli.
Morgonmys med barnen, frukost och lämna på dagis.
Hem och fixa det sista och sedan iväg till fina fina Maria som för ca två veckor sedan fixade fram en liten lekamrat till Ariel. Underbart att få träfffa lill-tjejen och jag kan inte förstå att Ollie och Ariel varit så små.
Ebba tyckte nog att det var kul att träffa oss, hon gjorde tummen upp!
Välkommen till världen lilla Ebba <3
Vi hann inte stanna så länge för sedan var det dags för ett besök hos Nettie för att fixa frillan. Ariel var med, lite mer vaken denna gång och inte helt nöjd, men det gick fint ändå.
Hem och njuta av lite syskonkärlek barnen emellan
Och när barnen stoppats i säng var det jordgubbar och mousserande som väntade.
David hade också varit iväg och köpt havskräftor som han ugnsgratinerade. Detta avnjöts med samma mousserande och en hel del tända ljus.
Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Jag är lite avundsjuk på din kock till man. Om min bara hade ett uns kunskap i köket skulle jag bli överlycklig! ;)

Tisdag funkar för mig! :) Säg bara tid och plats så!

2012-02-15 @ 18:32:23
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Alfva

Älskar Olivers outfit ovan! Haha! :)

Och skönt att vi är fler med tunnisar till barn. Så tråkigt bara när de blir sjuka och går ner mer i vikt. Så onödigt tycker jag!



Tisdag kl 10 i Sickla (vid bankomaterna kanske?) låter super! Jag mailar dig mitt mobilnummer sen!

Kram

2012-02-16 @ 08:41:08
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Men oj så söta barn!!

2012-02-17 @ 20:00:44
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0