Vab vab vab

Jomen, en dag hann jag jobba innan det var dags igen. Lillan började kräkas igår kväll och sedan ägnade jag natten åt att trösta, torka, tvätta och försöka förklara för en 15-månaders varför hon inte kan få välling. Sov inte mycket. Dagen har varit lite av ett vakuum och när David kom hem hade jag gråten i halsen.
Att inte kunna ge mitt barn mat när hon ber om det skär i mitt hjärta, på jobbet fattades papper som jag var ansvarig för och i min hjärna fanns bara ludd!
Men den underbare karln jag är gift med skickade ut mig på julshopping framåt kvällningen. Så det var jag, NKs julskyltning och massa affärer. Nu är jag på väg hem, nöjd med kvällen och hoppas hoppas hoppas vi andra slipper undan det som Ariel haft.


Kommentarer
Postat av: Alfva

DU är grym - glöm inte det! KRAM

2012-12-19 @ 20:05:36
URL: http://alfva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0