Trist


David var rätt pigg på fredagskvällen men på lördagsmorgonen mådde han inget vidare. Jag och Ariel åkte till Kista för ett par ärenden och sedan när jag duschat och sminkat mig inser vi att jag inte kommer komma iväg på kvällens jobbfest! Davids feber är hög och han orkar knappt prata. Blev kvällsbus och pannkakor med barnen istället. Idag fick David vara hemma och kurera sig och jag och barnen åkte till Kenny och Maria. Firade Kennys födelsedag och första advent med stor brunch och glögg-fika på det. Mysigt med familjemys, är så glad att vi får vara en del av deras familj. Nu på kvällen har jag hängt upp stjärnor och bakat saffransbullar med vit choklad och nu är det dags att sova även för mig. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Alfva

VART får du all energi från? Hu. Hoppas David mår bättre!

2012-12-03 @ 11:44:04
URL: http://alfva.se
Postat av: mamma/mormor

Jag säger detsamma! Kramis

2012-12-04 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0