Full fart

Igår var det full fart.
På dagen var jag och Ariel i Kista och träffade två klasskamrater från gymnasiet. Vi bor nu i Sthlm alla tre och är mammalediga samtidigt. Det var väldigt trevligt.
Sedan kom Moa och vi åt middag tillsammans och nattade barnen och sedan smet jag och David iväg till Kista (igen). David köpte ett par skor och jag ett par solglasögon. Sedan tog vi en öl på Olearys och gick på Hungerspelen.
Mysig kväll.
Moa sov kvar och på förmiddagen åkte vi in till St Eriksplan och uträttade lite ärenden och mötte upp Hanna och Vilma. Efter en lunch på Stopp gav vi oss sedan iväg till dagis och hämtade Oliver. Sedan lekte vi i lekparken och vi var helt slut när vi kom hem!
Nu har vi ätit tacos och kollat på film och nu ska jag soooova! Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0