Födelsedag!!

I söndags hade jag lite för-födelsedagsfika för familjen Andersson-Borg, Ida, Moa, Sandra, Simon och Moa.
Vi bjöd på hemlagad ärtsoppa och pannkakstårta som David gjorde, så fin, för att inte tala om god!
Simon och Moa var också gulliga nog att ta med lite koppar och fat som vi förvarat hos Christer och Sonja och äntligen fick jag inviga vår Sundborn kaffeservis som vi loppisfyndade i somras.
Fint som snus!
Sedan stannade Simon, Moa och Sandra kvar och vi kollade på Idol och åt hemgjord pizza. En riktigt mysig söndag <3
Igår var det min födelsedag och medans Oliver , helt utröttad efter gårdagen, låg kvar i sängen och sov så kom David in och och sjöng med varm choklad och present.
Id-smink, jag blir lika förvånad varje gång att han faktiskt kan köpa sånt till mig och få till med rätt färg och allt. Efter 6 år överraskar du mig fortfarande älskling!
Sedan var det dags att skicka iväg killarna till  dagis och jobb och jag begav mig till Karolinska sjukhuset för att få dropp. Japp, det var min födelsedag, 4 tim i en sjukhussäng med dropp i armen, men jag klagar inte, det måste jag få för att förlossningen ska gå som en dans ;-)
Fin kofta från Moa och Phillip
Sedan begav jag mig in till stan och mötte maken och vi gick till Allmänna Galleriet och åt.
Entrecote med bakad potatis, sallad med parmesan och bea.
Sedan avslutade vi kvällen med en dessert på Mellow.
Gäller att passa på, kommer väl inte bli så mycket ut och äta nu på ett tag.
Det var min födelsedag det. Toppenbra var den!! I dagarna två :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0