Våran helg

Lika fullspäckat schema som vanligt men ack vad trevligt vi har haft!!
Fredagkväll vart det fredagsmys här hemma med Simon och Moa. Fotboll, Idol och tacos, en klassisk fredagskväll som fortsatte med fattiga-riddare-frukost på lördagen eftersom Simon och Moa sov kvar.
På lördag förmiddag packade vi ihop hela familjen och tog oss hela vägen till Södertälje och hälsade på Sara, Henrik, Alma och Elsa.
Där vart det god lunch, go-fika, barnbus och prat om graviditet och bebis. Snart får nämligen Alma och Elsa ett litet syskon.
Söndagen kom Frida och David hit på brunch och hängde och på eftermiddagen kom äntligen Maria hit och träffade Ariel, lekte med Oliver och pratade mer graviditet och bebis. Snart kommer hennes lilla plutt/plutta och det är så roligt!
Ja, det var helgen det!
Igår var jag och Ariel på återbesök på specen på karolinska och sedan på vårdcentralen i Spånga. Intensiv dag.
På kvällen kom Töni och Sickan och åt fisksoppa. Så mysigt.
Ariel vilar efter att ha invigt sina träningskläder hon fick av Töni och Sickan i babygymmet.

Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Vilken härlig helg! Och amningskudden är bra till mycket! ;)



Skönt att höra att man inte behöver hålla hårdare på kilona andra gången om. Fast jag hoppas ju såklart slippa gå upp 16 den här gången... Det är nog lite tungt med ett kilo i veckan känner jag.. ;) Och ja, jag är inte den som svälter mig själv. Är jag sugen så är jag - inget mer med det ju!



Kram

2011-10-12 @ 15:20:04
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0