Torsdag torsdag, trevliga torsdag

Nej, jag förstår inte hur man lägger upp videosnuttar här, kan någon hjälpa?

Idag jobbade David över så jag och barnen var själva en stund.
Ariel sov i vagnen och Oliver sprang mellan vardagsrummet där jag satt och sitt rum och hämtade böcker som jag skulle läsa för honom. (Han är galen i att läsa böcker för tillfället.)
Efter ett tag inser jag att det är väldigt tyst vilket brukar betyda hyss så jag går till hans rum för att kolla. Då hoppar Oliver fram från bakom köksdörren och skrämmer mig! Förstår ni, han har stått bakom dörren helt tyst och väntat på att jag skulle komma så han kunde skrämma mig! Och oj vad han skrattade busungen :-)
Ariel är inte lika solig, hon är både snorig och har ögoninflammation stackarn, så liten hon är.
Vi har haft middagssällskap av fina Katri med vän och nu har jag stoppat lillan i säng och hoppas vi får lite mer sömn denna natten.
Sov så gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0