Sjuk

Igår förmiddag ringde de från dagis, Oliver hade feber. 39 grader. Den gick ner på eftermiddagen men på natten gick den upp så mycket att han kräktes, först i sängen, sedan över mig.
Nu ikväll har han haft 40 grader hela kvällen. Usch, man blir så sjukt orolig för de små liven när de är sjuka.
David har vabbat idag tack och lov så vi har varit två.
Det har mest kramats, burits och ätits glass. Och Oliver har knappt bråkat alls, då förstår man att han är sjuk ;-s
Nu innan jag gick och la mig var jag inne och tittade till honom.
Han pratar om Pippi, apa och ihhhh (häst). Och toalett och tiss (kiss). Och Hampus, morbror vars namn han numera älskar att säga. Älskade gosunge. Hoppas verkligen han mår bättre imorrn!!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0