Natti natti

Trött mamma som borde sova NU!!
Tar ett par minuter till att läsa lite bloggar och njuta av lugnet när, för en gångs skull, alla i huset sover.
Idag har jag varit hemma med båda barnen. Ska vara det nu varje onsdag.
Det har gått okej men det är tufft. Oliver är trotsig som bara den och Lill-strumpan ska bara ligga i famnen och gosa, lägger man henne ngn annanstans skriker hon i högan sky.
Vi var en sväng på öppna förskolan som slutade med att Oliver inte ville gå hem så han slog Ariel som började skrika för att sedan själv ge hals. Jag bar alltså ut två gallskrikande barn ur lokalen, en på varje höft.
Pappan som frågat mig precis innan hur det är med två då de ska få sin andra i april såg mer än lovligt förskräckt ut :-)
Men allt går över och lagom till Grey's lagade jag till en kopp varm choklad med grädde och en skvätt konjak i.
Bra avslutning på en mestadels bra dag.
Imorrn ska vi till BVC och på mässa.

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0