Helgen

I fredagskväll åkte vi till Ålberga. Oliver gillade sin nya bilstol och sov bra i lilla stugan vi boddei.
På lördagen var det stor frukost då vi var en 12 pers som bodde över. Sedan var det utelek för hela slanten.
För de vuxna var det fiske (David tog riktiga baddare), basket och studsmatta och för de små dvs Oliver så var en helt ny gräsklippare inköpt till hans stora glädje.
På kvällen avnjöt vi grillat ute i partytält, lekte massa lekar och sedan skrålade vi och sjöng till halv tre på morgonen.
En toppendag att fira Maria som fyller 50 år!
På söndagen blev det en hel massa firande då mannen i mitt liv fyllde år och det också var mors dag.
Vi lämnade dock Ålberga och åkte på besök till Hanna, Lubbe och lilla Vilma som inte är mer än någon vecka gammal. Så fin och liten hon var.
Oliver tyckte hon var rätt kul ända tills hans pappa höll henne då blev han jättesur!
Han kommer ju få vänja sig :-)
Där stod man med en liten bebis på armen och skulle samtidigt hindra Oliver från att riva lägenheten. Hur får man ihop det alla ni flerbarnsmammor där ute?
Inte utan att jag blev lite nervös, men samtidigt så fick lilla tjejen mig att längta ihjäl mig till september då vår lilla tjej anländer! Känns som sååå lång tid kvar, jag vill gärna att det ska vara september nu!!!!!!
Sedan åkte vi hem, trötta men glada över en trevlig helg. När vi kom hem var det bums i säng för en trött Oliver och vi myste till det med fin middag och jordgubbar, grattis på födelsedagen älsklingen min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0