Min dag i bilder

Idag är jag med på tisdagsutmaningen hos Liw (www.liwetochvardagen.se) Dokumentera din dag i bilder. Varje timme. Bilderna är inte världsklass och täcker inte riktigt alla timmar då jag haft kunder osv men här kommer iaf min dag:
07.00 Killarna vinkar adjö när jag ska till jobbet med tandborstarna i högsta hugg.
08.00 Frukost på jobbet.
09.00 Jag på jobbet, dags att göra lite nytta.
11.00 Dags att äta lunch
15.00 Mellanmål med Amanda. Frukt och bär. Moa tar bilden och passar på att lägga upp den på Facebook med :-)
16.00 Har precis lärt mig att göra löv i kaffeskummet och serverar kund
17.00 På väg hem, T-centralen
18.00 Hemma! Oliver har fullt upp med att leka med skor och ignorerar totalt sin ömma moder när hon vill gosa.
19.00 Olivers kvällsbad
Detta var mina bilder so far.
Trevlig kväll mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Såg ut som en bra dag. Lite lätt avis på dig som får gå iväg och jobba :-)



bra att du också kommit till den insikten ang. amning. Vi ska inte behöva må dåligt om det inte funkar. Så är det!

2011-03-16 @ 09:24:51
URL: http://www.liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0