Helgen

Hej. Helgen har varit supertrevlig. Fredagskvällen gick åt till att bekanta dig med vår nya MacBook Pro. I lördags jobbade David och jag och Oliver gav oss ut till Barkarby med fina kompis Hanna. Det blev shopping och latte och morotskaka på Plantagen innanvi begav oss hemåt för middag, nattning och melodifestivalen. Mysig dag! Imorses var vi uppe med tuppen och kl nio befann vi oss på Rival för lyxfrukost med Svärföräldrarna. Mmmmm. Sedan åkte de andra på jakt och fiske mässan men jag fick åka hem och vila för jag var helt slut. Sen mötte jag upp de andra igen och vi åt middag på Grill, mitt favvoställe :-) En härlig dag och nu är vi helt slut och ska snart sova. Imorrn börjar jag jobba heltid och måste gå upp kl fem. Ska bli spännande :-) Hörs imorrn!!

Kommentarer
Postat av: Liw

Hej! Låter som en fin helg, Inte helt fel med fika och lyxfrukost. Vill jag å ha :-P

Har ni berättat än?



kram



EFIT imorgon, don´t forget!

2011-03-14 @ 21:49:20
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Axeltine

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-11-10 @ 15:39:50
URL: http://axeltine.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0