Åååååååhhhh

Hade skrivit ett jättelångt bra inlägg och så försvann det, Inte kul! Iaf så är allt bra här. Oliver trivs på dagis. Skiner upp när vi kommer dit, gråter lite när jag går men innan jag ens fått på mig ytterkläderna har gråten tystnat, tack och lov. Han äter och sover bra på dagis. Han äter inte lika bra hemma jämt men ibland, igår åt han köttfärsbifffar med mozarella, potatis och grekisk sallad. Han pratar konstant och pekar på allt. Vi förstår dock bara hälften eftersom han inte kan några ord. Han kan bara mamma, pappa, där och waabawaba, vilket är en sång vi brukar sjunga. Han busar också hela tiden. Igår morses hann han på en kvart att kasta ner sin snuttis och två böcker i ett blött badkar, lägga in fjärrkontrollen i tvättmaskinen och gömma iphone-laddaren i tvättkorgen. Och han går hela tiden nu och tycker det är jätteroligt. Själv är jag hemma och laddar för att jobba, ikväll gör jag min sista kväll för denna vecka på jobbet och sedan imorgon ska det göras viktiga saker innan vi åker till Skövde för helgen. ;-) Vad gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0