Dagarna dagarna

Det går fort nu, i slutet av månaden ska Ollie börja dagis. Min lille kille ska jag lämna till främlingar som har en hel drös med andra barn att se efter och samtidigt ska jag börja jobba heltid och knappt träffa Oliver! Men jag tror det blir bra. Antagligen kommer jag få ångest när det är dags och vara en riktig hönsmamma men just nu tror jag att dagis kommer vara jättekul och nyttigt och det ska bli lite spännande att jobba igen. Och nu kan Oliver gå!! Upp till 12 steg kan han nu knalla själv Lill-killen :-) Han är så duktig och stolt. Dock finns inget bildbevis än då jag inte lyckas fånga detta på kort. Det blir bara suddigt. Återkommer med bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0