Just idag är jag stark, stolt, ja, hur nu texten går....

Vilka fina kommentarer jag fått, skönt med lite pepp. :-)
Idag har jag och Ariel bara varit hemma. Man hinner liksom inte så mycket annat när det ska fås näsdroppar, matas, skrikas för att man inte vill äta, rapas, kräkas ner både mamma och sig själv, ges mer näsdroppar, vaggas och sedan vara jätteglad för en stund för att sedan börja om från början igen.
Men vi har iaf hunnit med en riktig mysfrukost jag och Ariel och det hör inte till vanligheterna.
Idag har också Ariel för första gången tagit tag i en leksak ( med mening) och stoppat den i munnen. Trodde inte det skulle vara lika speciellt med andra barnet men jag är sjukt stolt!! <3
Och Oliver har idag utökat sitt ordförråd med "handen" ( hålla handen mamma) och "klappa" ( när jag nattade honom skrek Ariel. Jag förklarade att pappa tröstade Ariel.
-Jaa, mamma, pappa klappa.
Ja Oliver, pappa klappar Ariel så hon blir glad.)
Idag är jag en stolt och glad mamma om än med en viss sömnbrist...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Heja Ariel! Klart att du ska vara stolt och glad, det finns alltid nåt att fira som dom små lär sig. Olly skrattade så där bubbelkvittrande för första gången idag åt Neo som gjorde piruetter och sjöng 😃

Kram Lisa

2011-12-21 @ 19:56:19
URL: http://www.josefssonolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0