Idag är ingen vanlig dag, idag är Omivers födelsedag, hurra hurra hurra!

Idag fyller Oliver två år. De två mest händelserika åren i mitt liv. Varje dag är ett äventyr, fyllt med skratt, glädje och Happy dance.
Men också med en vilja av stål, kaos och en kamp för självständighet, från Olivers sida alltså.
Min älskade två-åring vars favoritord är Pippi, pingvin och antenn.
Som ser spindlar överallt.
Som älskar att fika.
Som pussar ljuvliga pussar.
Som har turen att vara älskad av så många.
Som kan få mig att börja skratta på nolltid när han vill.

Idag har vi firat med lussebullar, födelsedagståg och snö på morgonen.
Och med tårta på konditori med fina Moa på eftermiddagen.

Grattis min finaste lilla Oliv, mamma älskar dig så mycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0