Efter regn.....

Idag har vi firat vår Maria som fyller jämt ( inte idag men hon firar idag).
Vi vinkade av morfar Claus och sedan stoppade vi ner båda barnen i vagnen och åkte hem till Maria och Erik.
Jag frågade Maria tidigare i veckan om hon verkligen tyckte det var okej att vi kom med två vilda barn? Hon sa att det bara skulle vara mysigt och jag skrattade lite så där härdat och utmattat som bara en förälder kan göra och tänkte: - du vet inte vad du säger ja till, men du lär bli varse...
Men se, Oliver var en liten solstråle som åt Marias goda kakor, dansade och pratade med folk. Och Ariel stortrivdes i diverse famnar. Jag och David trodde inte våra ögon!
Dagens citat blir därför:
"efter regn kommer solsken"

Maria och Ariel


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad härligt att det vänt ! Och jag lånar hemskt gärna din bok, ja ja ja ! =)

2011-12-05 @ 09:29:52
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com
Postat av: Claus

Härligt att det vände med humöret. Men han hade sina ljusa stunder i helgen med ;-). Tack för en underbar helg hos er fina familj

2011-12-05 @ 17:05:38
URL: http://www.stubbergaard.se
Postat av: Maria

Tack för att ni kom och tack för fina armbandet! Oliver är ju alltid en solstråle när jag träffar honom så jag vet inte om jag ska tro på dina berättelser att vissa dagar inte är sådana ;-) Roligt att kakorna gick hem hos honom också. Han glömde sin Bilar-bok här, vi får ta den nästa gång vi ses.

2011-12-05 @ 17:30:51
Postat av: Alfva - i preggoland!

Haha, det berättade minsann en barnpsykolog (släkting) för mig när vi hade som värst med A - att ville jag slippa krig för en dag skulle jag åka och ta med henne på festligheter där det fanns andra. Och nog tusan stämde det. Verkar som att det stämmer in hos er med! ;)

2011-12-05 @ 19:38:14
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0