Det kan ändras

När jag och Ariel åkte iväg hemifrån var jag inte på något vidare humör.
Ledsen Oliver när jag åkte, en viss PMS och lite sömnbrist hade nog lite med saken att göra.
När jag knuffat vagnen i slask till busshållsplatsen kom ett gäng med åtta unga killar. De kastade snöbollar farligt nära vagnen varav jag ryter till dem att här är en barnvagn och kommer minsta snöflinga på min bebis kommer jag bli mycket mycket arg!
Hallå liksom, mycket mycket arg, inte särskilt skrämmande från en liten tjej på 52 kg, var får jag allt ifrån?
Iaf så lyssnade de och jag var nöjd med att
1. De knivhögg mig inte
2. De skrattade inte
Men sedan vart det inte lika kul att inse att det var 6 min kvar tills bussen gick och jag var tvungen att stå där och låtsas vara sådär fierce (tack Tyra Banks) hela tiden :-)
Nåja, jag och Ariel anlände till restaurang Station där vi skulle äta julbord med jobbet.
God mat, härliga kolleger och lite vin gjorde att jag blev på toppenhumör igen :-)
Ariel var supernöjd, smajlade mot alla och vandrade från famn till famn. Enda gången hon protesterade var när hon var hungrig.
Nu är kl 23.30 och vi är på väg hem.
Mätta och glada :-)


Kommentarer
Postat av: Alfva

Skönt att kvällen blev bra till slut! :)



Måste fråga - är Newbie overallen bra? Har köpt en nu till kommande bebis, men är lite orolig för storleken. Stor/liten/normal?

Och hon är ju galet söt din lilla tös.

2011-12-18 @ 21:15:03
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0